| Sunday, September 23, 2018 - یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷
منوی اصلی
آمار وبسایت
بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 4067
کل بازدید ها : 2949730
آدرس شما : 54.92.190.11

مهم ترين مفادقانوني دستورالعمل گزینش

                          بخش هايي از مهم ترين مفادقانوني دستورالعمل گزينش، مرتبط با حوزه اداري

الف) مدت زمان رسيدگي به امورگزينش (ماده 18) :

= متقاضيان مرحله ي اول همكاري (جديدالاستخدام) : حداكثر 2 ماه از زمان تشكيل پرونده درهسته.

= متقاضيان مراحل بعدي همكاري (تمديدقرارداد / تبديل وضعيت) : حداكثريك ماه از زمان معرفي حوزه ي اداري.

ب) اعلام نظرگزينشي( تبصره 2 ماده 18 ) :

                                                         = چنانچه هسته گزينش به اطلاعات جديدي دست يافت كه متضمّن تغيير نظريه اوليه خود درخصوص يك داوطلب باشد ، لازم است نسبت به انعكاس رأي مجددخودبه حوزه ي اداري اقدام نمايد.

 *( تبصره 3ماده 18 ) :

                                = حوزه ي اداري موظّف است پس از وصول نظريه مجدد ومنفي گزينش درخصوص يك داوطلب نسبت به ابلاغ رأي جديد به فرد اقدام نمايدتاچنانچه متقاضي به رأي صادره معترض باشدبتواند وفق ضوابط (ماده 110 دستورالعمل) تقاضاي تجديدنظرنموده ودرغيراين صورت نسبت به قطع همكاري وي اقدام شود. 

ج) ماده 29 :

                        بررسي وتعيين صلاحيت اخلاقي ، اعتقادي وسياسي متقاضيان ، ازبدو ورود تازمان اشتغال به كارقطعي ايشان استمرار خواهد داشت وتعيين صلاحيت معرفي شدگان ازحوزه ي اداري ورفاه كاركنان به منظور تيديل وضعيت وتمديدقرارداد، برعهده ي گزينش مي باشد.

د) ماده 30 :

                     اعلام نظر گزينش به صورت قطعي خواهدبود ودرصورتي كه هسته امكان اعلام نظر به صورت قطعي (براساس نتايج حاصل از گزينش فرد) نداشته باشد ، مي تواندحداكثربراي يك دوره يك ساله ازقيدمشروط زماني استفاده نمايد.

*( تبصره ي 1 ) :

                               حوزه اداري ورفاه كاركنان پس از پايان مهلت مقرر نسبت به اخذنظرقطعي گزينش اقدام مي نمايد.

*( تبصره ي 2) :

                              حوزه ي اداري ورفاه كاركنان موظّف است يك نسخه ازاولين قرارداديااحكام كارگزيني همكارانت گزينش شده راجهت درج در پرونده ي گزينشي به هسته ارسال نمايد.

ه) ماده 102:

                        هسته وهيأت مكلّفنددررأي صادره منفي به حوزه ي اداري ، قابل تجديدنظر بودن ومرجع تجديدنظركننده ومهلت قانوني جهت اعتراض راذكرنمايند.

*تبصره :

                  درابلاغ آراءمنفي گزينش ازطريق احوزه ي اداري به داوطلبان استخدام درمواردتبديل وضعيت استخدامي ، تمديدقراردادومشاغل حسّاس لازم است ابلاغ رأي همراه با اخذامضاءداوطلب درخصوص اطلاع ازمحتواي رأي گزينش باشد(جهت درج در پرونده گزينشي متقاضي)

                 بديهي است اطلاع رساني ازسوي هسته گزينش به حوزه ي اداري مطابق ضوابط صورت خواهدپذيرفت.

ه)  تبصره ي 1 ماده  113 :

درصورت تأييدعدم ادامه همكاري داوطلب درمرحله اول تجديدنظر ، انتصاب افرادِ ديگر درپست هاي مربوطه تارسيدگي به اعتراض آنان درهيأت ، مجازنخواهدبود. (حداكثر 3 ماه)